Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Скоромовки: покращуємо мова у грі

Сформована мова – ось головне надбання дошкільника.


Розвиток мовлення сприяє розвитку мислення, пізнавального процесу, пам'яті і т. д.


А подолання логопедичних дефектів, які характеризуються труднощами в проговорені окремих звуків, сприяє підвищенню впевненості і товариськості дитини.


Тому так важливо розвивати у нього виразну, чітку, грамотну мову.


Одне з кращих засобів для цього – скоромовки: фрази, як правило, жартівливі і заримовані, які побудовані своєрідним способом.


...

Вконтакте Facebook Twitter Google Мій світ

Зміст:
  • Поради логопеда
  • Тренуємо вимову букви «р»
  • Скоромовки з шиплячими звуками
  • Займаємося з гумором
  • Складні вправи
  • Англійські з перекладом
  • Сучасні скоромовки
  • Скоромовки на картинці: відео
  • В них звуки чергуються так, що їх важко вимовити.


    Скоромовки не вимагають спеціальної підготовки і матеріальних витрат, зате приносять велику користь. Все, що потрібно для них – час, якого батьки не повинні шкодувати для свого малюка.


    Скоромовки вчать малюка керувати своїм голосом, коригують неправильна вимова окремих звуків, роблять мова чіткої, красивою, розвивають пам'ять.

    І, як вид усної народної творчості, збагачують мова, дозволяють дитині вивчити нові слова і дізнатися про нових поняттях, осягнути народну мудрість.


    Забавне зміст скоромовок сприяє досягненню хорошого ефекту в тому плані, що діти сприймають заняття не як навчання, а як гру.

    Поради логопеда


    До занять зі скоромовками потрібно підходити грамотно, щоб не нашкодити незміцнілому мовного апарату дитини.


    Ось декілька порад про те, як це правильно зробити:


    1) Правильно підбирайте скоромовки. Не потрібно починати зі складних, починайте з простих, римованих, кумедних. При цьому враховуйте індивідуальні дефекти мови: вибирайте скоромовки з тим звуком, який проблемний для дитини.


    2) Не змушуйте дитину займатися скоромовками, не лайте за невдачі, але хваліть за успіхи. В іншому випадку можна сприяти розвитку замкнутості і сором'язливості.


    3) Використовувати скоромовки тільки в тому випадку, якщо дитина вже вимовляє проблемний звук, але поки ще невпевнено.


    4) Між декількома дітьми , можна влаштувати змагання: хто краще і швидше розповість скоромовку, хто їх знає більше і т. д.


    5) Хороший результат приносить заняття з переглядом ілюстрацій, використанням іграшок по темі скоромовки, поданням скоромовки в ролях. Можна також супроводжувати обговорювання перекидання м'ячика, притопуванням та ін Таким чином ще й поліпшується координація рухів.


    6) На початку скоромовки треба промовляти від двох до трьох разів на день протягом 10 хвилин. Робити це краще в жартівливій формі. Скоромовки мають приблизно кожні 10 днів замінюватися новими.


    Не можна намагатися відразу промовляти скоромовки швидко.

    Їх треба читати повільно, вникаючи в сенс кожного слова. І тільки коли слова будуть проговорюватися легко, можна прискорювати темп вимови

    Категорії