Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Заборона реклами фастфуду: закон для здоров'я наших дітей

У сучасному світі реклама поширена повсюдно і відіграє величезну роль у формуванні смаків і уподобань населення країни.


Реклама на телебаченні, радіо і в газетах нав'язлива і далеко не завжди закликає потенційних покупців купувати якісні корисні товари.


Особливе значення відіграє реклама харчування, адже від раціону людини залежить його здоров'я і нормальне самопочуття.


...

Вконтакте Facebook Twitter Google Мій світ

У першу чергу це стосується дітей, формувати звичку правильно харчуватися необхідно з раннього дитинства.


На сьогоднішній день, в Росії кожна третя дитина страждає від надмірної ваги, причиною цьому, за твердженням медиків, є неправильне харчування дітей.


Наша країна посідає 4 місце в світі за кількість страждаючих зайвою вагою людей.

Депутатами Держдуми від партії «Єдина Росія» були розроблені поправки для закону «Про рекламу», згідно з якими забороняється пропаганда харчування з високим вмістом солі, жирів і цукру під час трансляції дитячих передач.


На думку депутатів, ми не повинні допустити того, що наші діти постраждають від рекламних прийомів.


Лікар дієтолог Наталія Круглова стверджує, що діти легше піддаються навіюванню, ніж дорослі, тому відучити дитину від вживання шкідливої їжі набагато складніше.


Альона Аршинова, заступник голови комітету з освіти, запропонувала доповнити ч. 7 ст. 14 закону про рекламу поправкою, що в незалежності від тривалості дитячої передачі, слід заборонити рекламу харчування з перевищеним вмістом у складі цукру, солі, жирів.


Під заборону пропаганди на радіо і телебаченні потраплять:

  • солодощі

  • Категорії