Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Художньо-пізнавальні експерименти з льодом

Якщо ви хочете весело, цікаво, пізнавально і з користю провести час зі своєю дитиною, пропоную вам нашу просту і в той же час оригінальну ідею.
Зима пройшла, стає все тепліше, зник сніг і тане на річках лід. Згадайте, як же цікаво було нашим малюкам тримати в руці танучу бурульку, шматочок льоду або спостерігати за тим, як сніг перетворюється на воду.

Для початку нашого творчого експерименту потрібно усього лише трохи ностальгії і фантазія. Ще вам знадобиться:
- - обычная вода

  • декілька посудин для створення крижаних "пасок" (склянка, тарілка та ін.)
  • глибока посудина, на якій малюватимете (деко)
  • сіль
  • фарби: гуаш або акварель
  • пензлики
  • можливо, ще і палітра для фарб

1.За декілька годин до початку творчого експерименту заморозьте воду в контейнерах (бажано різної форми).
2.Перед початком заняття дістаньте заморожені крижані форми з посудин і викладете на деко або іншу основу з бортами, що б не розтікалася вода.
3. Вибирайте фарби і починайте малювати на льоду. Малюкові буде цікаво дивитися, як незвично фарба лягає на лід і розтікається по ньому. Лід гладкий - фарба плавно тече по його поверхні.
4. Посипте лід сіллю - від цього він почне танути, утворюючи тонкі глибокі тунелі в брилі льоду, і видаючи ледве чутне шипіння.
5. Покривається лід фарбою далі - тепер вона проникає в тунелі, від чого виникають незвичайні лінії і малюнки в товщі льоду. Лід став шорстким, поверхня його - не рівною. Усередині шматка замороженої води - завдяки фарбі, видно звивисті ходи виконані сіллю .
Незвичайні малюнки виникають в процесі такої творчості - шкода тільки, що їх можна зберегти тільки у вигляді фотографій.

Користь від експерименту:
* *ребенок на практике знакомится со свойствами воды
**дізнається, як взаємодіють сіль і лід
**бачить, як поводиться рідка фарба на слизькій поверхні
**фантазує
**спостерігає
**цікаво проводить час з батьками

Цей творчий експеримент захоплює дитину з головою - адже це так цікаво - малювати по незвичайній поверхні! Для мене теж було цікаве спостерігати за процесом створення "крижаного шедевра" і небагато прийняти участь в нім. Адже нам, в дитинстві не дозволяли проводити такі досліди.
Ідея цього творчого заняття запозичена у Кати Логиновой, за що її і дякуємо!
Удачі і творчого натхнення усім !

Категорії