Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Коли починати дитині пояснювати, що таке не "можна"?

З якого віку слід привчати дитину до поняття не "можна"? Коли це вже актуально ? Як зробити так, щоб дитина зрозуміла ? Як избегнуть при цьому фізичних покарань? Як виховати дитину так, що б не розпестити його? - ці питання рано чи пізно починають хвилювати усіх батьків.
Заборони мають бути обов'язково, але вони мають бути чіткими і продуманими, їх не повинно бути дуже багато, оскільки тоді у дитини виникає відчуття протесту.
Складно сказати, в який саме момент треба вводити обмеження і заборони. Приблизно не раніше шести- восьми місяців. Само слово не "можна" часто викликає протест у діточок. Ви можете замінити його іншими словами або діями, або принаймні не вживати це слово дуже часто. Не треба зовсім відмовитися від заборон і обмежень. Без нормальних меж дитині дуже складно ростиме і розвиватиметься.

Не сподівайтеся на те, що ви зможете зовсім обійтися без заборон. Поза сім'єю (у дитсаду, школі) дитині обов'язково пояснять, чого не можна робити. Представте малюка, якому донині усі будинки дозволяли, і ось тепер виявляється, що усе насправді зовсім не так. У дитини буде стрес, емоційний шок. Тому правила і заборони повинні вводитися в сім'ї розумно і поступово. Само слово не "можна" для малюка звучить досить не зрозуміло і не приємно. Знайдіть слова-замінники. Ви забороняєте малюкові торкатися до гарячого чайника? Скажіть "гаряче", це зупинить дитину, можете показати малюкові, як це - "гаряче" - ледве притуливши на мить його руку до чайника - тепер, це слово буде йому зрозуміло.

Погоджуйте свої заборони, щоб вони не суперечили один іншому, і погоджуйте їх в сім'ї.
Це необхідно, щоб не було, наприклад, таких ситуації, коли мама дозволяє малюкові дивитися телевізор, а батько категорично забороняє. В результаті, через деякий час ви отримаєте некеровану дитину.

Багато мам скаржаться, що їх малюки ще не розуміють заборон. Спробуйте змінити тактику. Говорити не різким, гучним голосом, а спокійним і злегка суворим. При цьому прагніть зберігати повну серйозність і дивитися дитині в очі. Тоді малюк відчуває, що мама налагоджена серйозно, вона не жартує і не грає з ним. Він починає прислухатися до змісту слів, спостерігати за тим, що показує мама.
Небагато старшому малюкові вже можна пояснювати усе дружньо, довірчим тоном. Можна спробувати працювати через казку або цікаву історію. Тобто, підшукати такі казки, або придумати такі історії, в яких розповідається саме про те, що ж буває в житті, якщо не прислухатися до дуже важливих заборон.
Краще всього учити на особистому прикладі. Адже якщо мама або батько самі дотримуються тих правил, які декларують, то дитина, спостерігаючи за батьками, засвоюватиме модель їх поведінки.
Сюди заходять по таких запитах:

народні засоби від нежиті для маленьких дітей
що якщо робити щеплення після 3-х років
якщо щеплення проти поліомієліту робити після 3-х років
ВІРШІ ДЛЯ 3-Х РОКІВ МАЛЮКІВ
у скільки проколюють вуха
розвиток дітей після року

Категорії