Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Користь пальчиковых ігор

Назва може здатися багатьом батькам незнайомим. Але якщо розповісти декілька "пальчиковых ігор", то ви їх відразу дізнаєтеся. Пам'ятаєте, в дитинстві мама розповідала вам "Йде коза рогата.".? А усіма улюблена "Сорока-ворона кашку варила.".? Усі ці дитячі приказки і є справжніми пальчиковыми іграми. В наші дні їх вигадало дуже багато, продаються спеціальні книги, які так і називаються "Пальчиковые гри". Інші варіанти назви "Розвиток дрібної моторики" або "Пальчиковая гімнастика". Ці вправи розвивають дрібну моторику дитячих ручок. Пальчики стають гнучкими, спритними і здатними.
Користь пальчиковой гімнастики не лише в розвитку дрібної моторики. Розвивається ще і мова, і творчі здібності, і увага, і швидкість реакції.
Наприклад, якщо ви учите малюка пальчиковых вправ, де використовується погладжування, плескание, щипання, то у дитини дуже добре розвиватимуться сенсорні здібності. Якщо разом з вправами звучатиме стихотвореньице, яке ніби коментує дію, то в процесі обов'язково будуть задіяна мова і пам'ять.

Якщо ви активно використовуєте такі вправи в розвитку вашого малюка, то він почне говорити значно раніше своїх ровесників.
Починати заняття можна навіть до року. Спочатку дитина буде просто спостерігати за пальчиковым театром, який показує мама. Потім їй обов'язково захоче повторити те, що вона бачить. Можна об'єднувати вправи не лише з віршами, але і з пісеньками. Наприклад, спробуйте проілюструвати пальцями маленьку пісеньку ("Два веселі гусаки" або якусь іншу).

До року - двох краще використовувати ігри для однієї руки, так дитині буде легше стежити за вашими пальцями і повторювати рухи. Дітям дуже подобається "театр тіней", коли силует вашої руки на стіні імітує різних тварин, а малюк відгадує, кого він там побачив. Ближче до трьох років дитина вже може нормально сприймати і відтворювати вправи для двох ручок. У чотири роки приходить час використання в іграх додаткового реквізиту -маленькие іграшки, палички, кульки.
Окрім величезної користі для розвитку пізнавальних здібностей дитини, пальчиковые ігри також допомагають налагодити з дитиною доброзичливі відносини. А ще для дитини вони - цікавий місток між ним і навколишнім світом. Адже в пальчиковой гімнастиці, за звичаєм, відображується світ реальний - люди, тварини, явища природи.

Категорії