Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Перші уроки- Узагальнювальні поняття

Вже після року малюк усе прекрасно розуміє, і його можна по немножку учити. На іншо-третьому році життя ребеноку слід вивчати узагальнювальні поняття. Наприклад, розрізняти малюнки або предмети, які торкаються одягу, їжі, тваринного і рослинного світу.

"Хто є хто". Перемішайте малюнки або іграшки, які належать до різних категорій. Попросите малюка дати вам малюнки, на яких зображені машини або рослини (спочатку поясните дитині ці поняття в доступній формі), або їжа (що Маша їсть). Але не слід захоплюватися, граючи в "їстівне - неїстівне"! Дитина ще дуже маленька, використовуйте лише ті поняття і предмети, з якими він знайомий!

"Хто сказав "Няв""? Покажіть дитині малюнки із зображенням тварин, запитаєте його, хто яким голосом "розмовляє". Наприклад: "Хто говорить "няв"? Хто говорить "гав"? Хто мукає "му""? і так далі. Нехай малюк знайде відповідний малюнок. Замість малюнків можна використовувати іграшки.
На третьому році життя діти, як правило, не можуть мислити узагальнено, відірвано від зорових образів, тому, не показуючи малюнків, отримати відповідь на такі питання не завжди вдається, проте, спробувати можна. Але, запитуючи малюка, слід перераховувати можливі варіанти, щоб малюк міг вибрати і відповісти. Якщо вийшло - прекрасно: у вашій сім'ї росте талановита дитина; якщо - ні, - не засмучуйтеся, все ще попереду. І не забудьте похвалити малюка кожного разу, коли йому вдається правильно відповісти.
"Що одягне Маша"? Покажіть дитині на малюнку одяг, предмети домашнього вживання, їжу і інші предмети. Запитуйте дитину, перераховуючи по черзі, що можна надіти малюкові на себе після сну, виходячи на вулицю, коли - холодно, коли тепло і так далі; що повинне знаходитися на кухні.
"Хто де живе"? Покладете перед малюком різноманітні іграшки, які зображують звірів і людей. Поставте питання: "Хто живіт в норці"?, "Хто сидить на гілочці"?, "Хто їздить на велосипеді"? і так далі
Подібних ігор і уроків по вивченню навколишнього світу можна придумати велику множину. Головне бажання і трохи фантазії, а ваша дитина завжди буде в захопленні від гри з момой і папою.
Сюди заходять по таких запитах:

моїй дитині 3 року
дитина з місяця щеплення
розвиток дитини в півтори роки
сік алое при нежиті дітям
дочки 2 року і 3 місяці не сідає на горщик, не проситься
температура після щеплення

Качественный и лучший ремонт телевизоров с выездом на дом в Харькове от Мастера Золотые Руки.

Категорії