Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Похвала і заборони у вихованні

На це просте питання в дорослих не завжди є однозначна відповідь, а дитині в цьому розібратися вже дуже важко. Саме батьки є першими, хто допомагає йому орієнтуватися у такому складному світі. Як виховати дитину, щоб він був слухняний і умів захистити себе, з повагою відносився до батьків і зміг відстояти свою точку зору, якщо це буде треба?
У питаннях виховання немає готових рецептів, як в питаннях лікування. І у педагогів не завжди зростають ідеальні діти. Більшість батьків виховують своїх дітей так само, як колись виховували їх. Ставши дорослими, ми не завжди пам'ятаємо те, що здавалося нам несправедливим в дитинстві. А якщо і пам'ятаємо, то відносно своїх дітей чомусь допускаємо ті ж помилки, від яких страждали в дитинстві самі.

Завжди, забороняючи що-небудь і вимовляючи слово не "Можна"!, не забувайте пояснити "чому" і розповісти, як саме слід поступати в тій або іншій ситуації. На додаток батькам не перешкодить знати, що похвала набагато більш информативнее, ніж заборона. Частіше схвалюйте хороші вчинки малюка, особливо ті, які далися йому нелегко. Не "відмахуйтеся" від нього простою забороною. Як стверджують психологи, словесні заборони не мають великого значення для дитини приблизно до 5 років.

Прекрасним рішенням будь-якої проблеми може бути її загальне обговорення.

Якщо це, можливо, вивчите заборонений предмет, який цікавить малюка, разом.

Орієнтуючись на вік, постарайтеся знайти пояснення, щоб показати йому, в чому полягає небезпека.

Забираючи у дитини будь-яку річ, користуватися якою його поки що не наслідує, запропонуєте йому щось на заміну, але обов'язково - нове або цікаве.

В більшості випадків конфлікту вдається избегнуть. Бажано дорослим, які беруть участь у вихованні малюка, обговорити межі дозволеного, щоб, у міру того як малюк росте, у нього не виникло плутанини: якщо батько вважає це допустимим, то чому забороняє бабуся? Але не робіть цього у присутності малюка.
Навіть керуючись міркуваннями безпеки, не слід забороняти йому усе підряд. Це може відбити будь-яке прагнення дитини до ініціативи або викликати у нього зайву нервозність. Не завжди бажання доторкнутися до чого-небудь руками або спробувати на смак, обумовлено витівками (як іноді здається батькам). Це - нормальне бажання дитини пізнати навколишній світ і набути власного досвіду.
Уявите собі на мить, яким був би наш світ, якби хтось одного дня не здолав заборону і, в протиріччя існуючим правилам, не робив би "усе навпаки". Поставте собі питання: чи "Хочеться вам, насправді, щоб слухняність і беззастережне виконання ваших вказівок (і не лише ваших) була основною рисою вашої дитини"?
Якщо віднестися до дитини з повагою, можна знайти безліч способів, як управляти його поведінкою.
Сюди заходять по таких запитах:

щеплення які роблять в 3 місяці
кольори для дівчаток і хлопчиків
У ЯКОМУ ВІЦІ ДІТИ ПОВИННІ УМІТИ Є ЛОЖКОЮ
що повинен уміти ребеное в 2,8 роки
щеплення 3 місяці
температура після щеплення манту

Категорії