Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Усе починається з гри

Упродовж другого року життя у дитини удосконалюється мислення, тому його ігри поступово набувають сюжетного характеру. Іграшки можуть бути тими самими, але малюк - вже інший. Він не просто маніпулює ними, наслідуючи дорослих, а моделює в грі людські відносини.
Дитина засвоює назви рухів і дій, усвідомлює якісні відмінності предметів, хоча може ще плутати близькі за значенням слова і схожі за формою предмети. Більшість дітей віддають перевагу рухливим іграм або іграм з предметами, які рухаються. Навіть звичайний пісок з пісочниці привертає їх тому, що він легко може змінювати свою форму.

Зверніть увагу, як притягають дітей 2- 3-летнего віку різноманітні дрібні предмети, як уважно вони їх розглядають і вивчають (часто - перш ніж покласти в рот). Не забувайте про те, яку небезпеку вони представляють для дитини.
Спонукайте малюка співати, малювати, танцювати і грати на дитячих музичних інструментах. При цьому обов'язково заохочуйте його до самостійності. Атмосфера гри і творчої імпровізації вселяє в дитину віру у свої здібності і дає можливість їх розкрити.
У кінці другого - на початку третього року життя дитина починає усвідомлювати свою підлогу. Хлопчики і дівчатка віддають перевагу різним іграм і часто вимагають одягати їх відповідно до підлоги. Відноситеся до цього з розумінням і пошаною.

Навіть якщо ви в змозі придбати дитині дуже цікаву іграшку, яка розвиває, не нехтуйте і такими простими речами, як різноманітні коробочки, кубики, деталі від поламаних іграшок (якщо вони не представляють для малюка небезпеки). Ви, напевно, помічали, як малюк пересуває по підлозі звичайний кубик, уявляючи собі, що це машинка, і супроводжуючи руху різноманітними звуками. Ці іграшки, які стали непотрібними і, здавалося б, набридли, допомагають дитині моделювати гру і реалізовувати свої ідеї. Байдуже, скільки коштуватиме іграшка для дитини, важливо, щоб можна було знаходити різні варіанти її застосування.
Іноді, купуючи нову, цікаву іграшку для своєї дитини, батьків дратує, якщо дитина не відразу її освоює, а починає грати зовсім інакше, на власний розсуд. По-перше, ви маєте бути упевнені, що ваша дорога іграшка відповідає віку дитини. По-друге, якщо дитина настільки зацікавлена, що у нього не вистачає терпіння вислухати вас, нехай він насолодиться подарунком, виявить свою фантазію, а потім ви можете пояснити, як правильно нею грати. Інакше кажучи, залиште його в спокої і постарайтеся віддати перевагу новаторству вашої дитини.
Проте жодна іграшка не замінить вашого спілкування з малюком. Зайнятість роботою або домашніми справами є виправданням лише для вас, але не для вашої дитини. Грайте разом з дитиною і, залежно від його темпераменту і особливостей характеру, пропонуйте йому різні ролі. Якщо ваш малюк не упевнений в собі, нехай в грі він верховодитиме, а якщо звик командувати і не виносить заперечень, дайте йому відчути, як це - бути на "другорядних ролях" і привчайте його враховувати іншу думку. Це дасть можливість реалізувати його потенціал і розвинути уміння знаходити компромісні рішення.

Історичні фестивалі

Категорії