Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Як малятка зайняти, якщо ніколи грати ?

Вірно і те, що ви не можете займатися з ним упродовж усього періоду пильнування. Завжди можна знайти компромісне вирішення цього питання. Займаючись своїми справами, можна на деякий час посадити дитину в дитячий манеж, зайнявши його увагу новою іграшкою (не відчувайте подив, якщо він просидить там недовго); але якщо він спокійно залишається сам в ліжку, нехай сидить там. Перед їдою малюк може бути особливий вередливим.
Якщо ви вимушені знаходитися на кухні разом з ним, будьте особливо уважні. Процес приготування їжі не повинен приспати вашу пильність! Особливо, якщо у малюка є можливість пересуватися. Не забувайте, навіть якщо дитина поки що не повзає і не ходить, він однаково може дотягнутися до небезпечного предмета!


Дайте йому в руки дерев'яну ложку і каструлю, і малюк надовго забуде про усе. Він захоплено барабанитиме, насолоджуючись стуком. Тепер майже усе, що робить дитина, він супроводжує звуками. Будь-хто, навіть щонайменше бажання розвеселити його закінчується успіхом: малюк голосно і із задоволенням сміється. Вам вже здається цілком природним, що дитина починає відгукуватися на своє ім'я, посміхатися своєму відображенню в дзеркалі, і почувши музику, перестає плакати (дуже хороший спосіб заспокоїти малюка без "шкоди для батьківського авторитету"). Не відчувайте подив, якщо малюк образиться на вашу неуважність, коли ви несподівано перемкнетеся на щось для вас важливе - він постійно хоче спілкуватися з вами.
Під час їжі дитина може тримати чашку в руках і із задоволенням допомагати собі руками. Якщо ви хочете, щоб процес пізнання був безперервним і плідним, не його поривання до самостійності словом не "можна". Але в той же час привчайте до того, що існують речі, які для нього дуже небезпечні. Робіть це спокійно, усвідомлюючи, що для дитини усе - уперше і він підсвідомо хоче до усього дійти сам. Але не чекайте від нього, що він обов'язково засвоїть усі ваші уроки, для цього він ще дуже малий.

Категорії