Основні цілі роботи клубу:

1. Розвиток і збереження культурних традицій - історія роду, сім'ї; фольклорні та сімейні свята, фольклорні ігри; ремесла.
2. Інтеграція - возз'єднання сімей: сімейна творчість, сімейний туризм, сімейні проекти.
3. Ефективна взаємодія між батьками і дітьми на всіх рівнях (в т.ч. емоційному та тілесному) рівнях, вміння разом знаходити вихід зі складних ситуацій: спільні заняття рухомими іграми, фізкультурою і спортом.

Дошкільнятам

Програми, які реалізуються в групах для дошкільнят у нашому Центрі, призначені
для 2 вікових категорій: 1,5 - 3 роки і 3,5 - 6 років.

Вік від року до 6 років характеризується бурхливим зростанням мозку дитини, освітою
нових нейронних зв'язків, є сензитивным періодом для оволодіння граматичної
структурою мови і розвитку здатності до довільного запам'ятовування і концентрації
уваги.
Використовувані нами методики враховують вікові здатності цього періоду і дають
возмохность навчати і розвивати дітей дошкільного віку найбільш ефективно.

Програми спрямовані на формування у дітей пізнавальної мотивації,
позитивного емоційного ставлення до навчальної діяльності і навичок
інтелектуальної роботи.

Для кожної групи робиться своя добірка ігор і вправ, націлені на
подолання труднощів і відставання в розвитку конкретних дітей.
______________________________________________________________________

Основні цілі занять з дітьми 1,5 - 3 років- "Ладушки", "М'яка школа"

  • забезпечити сприятливе середовище для розвитку пізнавальної активності дитини
  • сформувати психологічні передумови для подальшого навчання
  • підготувати дитини до роботи в групі

Спільна робота дітей в парі з батьком (або іншим близькою людиною) дуже важлива
для забезпечення емоційного комфорту дитини.
Педагог взаємодіє з дитиною не тільки безпосередньо, але і через близького дорослого,
навчаючи того прийомам організації активності дитини.
Для деей цього віку відносини з близьким дорослим мають першорядне значення.
Тут присутність і допомогу близького дорослого вирішує кілька завдань:

  • дає відчуття безпеки і дозволяє вгамовувати пізнавальні потреби.
  • дорослий виконує функцію особистого асистента малюка при виконанні завдань і

партнера в парних іграх

  • дорослий стає посередником у спілкуванні дитини з однолітками, а також зразком

поведінки в групі

  • дорослі освоюють ефективні способи взаємодії зі своєю дитиною, вчився

отримувати підтримку в інших дорослих.

Категорії